24 Ağustos 2007 Cuma

DANS DANS





Dans etmeyi hep sevmişimdir,bunu sıkyapamasamda...Müziğin ritmine bedenin uyumla katıldığı bir seramonidir dans bana göre.Düşünmüşümdür neden? çiftlerin,grupların gidip dans edebilecekleri seviyeli,düzgün,kaliteli yerler yoktur diye,kadınların cici bici elbiseli,erkeklerin traşlı,ütülü jilet gibi kıyafetleriyle döndükleri pistler.Sahnede orkestra belki bir solist ve rahatça dans edilebilecek bir pist,asla karanlık ve gürültülü olmayan,yumuşak renkler ve ışıklar,kulağı rahatsız etmeyen bir müzik ve zerafetle yapılan danslar.
Bu vals,tango,horon yada harmandalı olmuş hiç farketmez....
Dans edesim mi geldi ne?

4 yorum:

Tijen dedi ki...

Teşekkürler link için. Ben de size veriyorum. Selamlar.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Dans :) insanın ruhunu hafifletiyor bence. Blogda çalan Ezginin Günlüğü sanırım. Çeyrek albümünü nasıl buldun?

sofi dedi ki...

Sevgili Yonca önce blogunu çok severek okuduğumu söylemek isterim.Ebruliye gelince gazetede en iyi müzik sitesi diye adresini gördüm girdim baktım bloğa kayıt yapabiliyorsun(tabi ben yardım alıyorum) ve inanılmaz şarkılar var ben çokı sevdim.SEVGİLER.

sofi dedi ki...

sitenin ismini yazmayı unutmuşum,immeem.com