2 Kasım 2007 Cuma

Şimdi de Mutfaklar !

Bugün yağmur var İstanbul'da, kış merhaba diyor, geliyorum diyor.Atkılarımı, berelerimi, botlarımı özlemişim.İşten eve gelişte evimin sıcaklığını, mis gibi tarhana çorbasına peynir ekleyip kaşıklamayı, yün yorganıma sarılıp uyumayı, daha içsel, daha evcil olmayı özlemişim. Aydınlık, geniş, düzenli ve yemeğin de paylaşıldığı mutfakları hep sevmişimdir.
Şömineli bir mutfak, sıcacık,
Davlumbaz ve ocak çözümü çok hoş!
Bu salon da insanda dinginlik hissi veriyor, sade, net, ferah.Hani temizlik yaptıktan sonra şöyle geri çekilip bir bakarsınızya eserinize bana öyle bir izlenim verdi.
Bu tarz mutfaklarıda hep sevmişimdir, sanırım temiz ve tazelik hissi verdiğinden.Uygulamalarımda da açık renge kaçıyorum, krem, kırık beyaz, uçuk griler, yumuşak ve sakin renkler, ortalıkta ıvır zıvırın gözükmediği (toz almaya gelmedik dünyaya)derli toplu, sade ve net mekanlar.Bugünlükte bu kadar! Ben evlere takmışım ama terzi söküğünü dikemez derler ya kendim için de aynen öyle :) Olsun, hayal bu ya!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel dimi ama bu arada akvaryumlu sifon benim eski bloğumdaki ilk yazımdı :) hey gidi hey. Hee birde bu ürünleri tanıtırken linklerini de eklersen hepsini gezme şansı olur herkesin canım sevgiler

sofi dedi ki...

Ben reklama girer düşüncesiyle yazmadım, zaten bilinen büyük firmalar.Mutfaklar,Boffi, Vanetta, Scavollini, Nolte, İntema.Banyolar, Kohler, Villeroy_Boch.Sevgiyle...

meleginmarifetleri dedi ki...

ahh ahh harika mutfaklar ve banyolar koymuşsun canım kim istemz böyle ev dimi ama gel görki herşey istenilen gibi olmuyor ben mutfaklara bayıldım ama benim o kadar küçük bir mutfağım varki eh ne yapalım nasip deyip oturuyorum allah büyüklerinide verir inşallah denizliyede beklerim seni her zaman görüşmek dileğiyle hoşçakal

renkler dedi ki...

Ben de güzel mutfaklara baılırım. En büyük hayallerimden biri kendi tasarımım bir orman evi yaptırmak. Buranın mutfağı neredeyse salon kadar olacak. Oturma odası+ mutfak gibi bir alan yani. Rahat koltuklar, kocaman bir masa, ahşap ağırlıklı bir mekan, cici perdeler filan. Kocaman bir kuzinesi olacak. Kestane filan pişirilebilecek, çay suyu her daim fokurdayacak, çocuklar oynaşacak, sevdiklerimle kalabalık sofralar kurulacak...

sofi dedi ki...

Sevgili Melek, sen küçük mutfakta öyle muhteşem şeyler yapıyosun ki,büyük olursa ne olur bilmem ama inşallah yakın zamanda dilediğin gibi mutfağın olur ve keşke gelebilsem...


Sevgili Renkler,mutfak geniş, yemyeşil bahçeye bakacak, sebzeni mutfak kapısından süzülüp toplayıp geleceksin, follukta yumurta bulacaksın, yeni sağılmış sütle yoğurt mayalayacaksın, topladığın çiçekler yemek masanı süsleyecek... İnşallah renkler, inşallah evren duyar sesimizi!

Asortik Krep dedi ki...

Tam zamanında koymuşsun resimleri çünkü ben de şimdiki mutfağıma ek dolaplar yaptıracağım.Aslında taşındığımda evin en beğenmediğim yeri mutfağıydı ama sıfır olunca kıyıpta değiştiremedim.Şimdi eskiyene kadar kullanmayı hatta ek dolaplarla büyütmeyi düşünüyorum.Bizim buralarda amerikan mutfaklar moda zaten.Her yerde öyle mutfak kullanılıyor.Ben country tarzını seviyorum ya da çok modern mutfaklar.İkisinin arası yok :)
Dolap kulplarını da değiştirmeyi düşünüyorum da seramik olanlardan istiyorum.Benimkiler alakasız değişik bir ton da belki de itici gelmesine en büyük sebepte bu.Hiç iki renk istemezdim ama şimdiki iki renk.Ben tek ve kahve renkleri severim.Ya da mavi olacak.

sofi dedi ki...

Sevgili Asortik, porselen kulpları bende çok severim, hele üzerin de zarif bezemeler de varsa!Bu arada ben de tek renkçiyim ve Fethiye'ye de mavi mutfak yaraşır, deniz yansımış gibi...

Asortik Krep dedi ki...

Ancak uğraşacak zaman bulacağım mutfakla..Kulpları alınca gösteririm sana da ..Daha doğrusu mutfakla işim bitince :)