15 Ocak 2008 Salı

Adaşım Sofi

Elveda Rumeli Dizisini severek seyrediyorum, kan çekiyor, serde göçmenlik var ne yaparsın.Yaşanılan aşklar içinde de beni derinden etkileyen Alex ve Zarife'nin ki oldu ama gel gör ki kör talih ben Alex'in nişanlısı Sofi oluvermişim.Blogtaki ismimi okadar benimsemişim ki Sofi adı geçtiğinde gayri ihtiyari bakıyorum, ama buda olmazki kardeşim benim ismimi neden o role vermişler, hiç uymuyor bana, ben kalıplı bir kadınım, o ise cılızmı cılız, hadi fiziksel özellikleri geçtim be kardeşim seni sevmeyen birini neden ısrarla istersin, hemde başka birini sevdiğini bildiğin halde, senin sevgin bu evliliği yürütmeye tek başına yetermi? hiç yakıştıramadım adaşıma, ismimi bari kullanmasaydı:) Yani laf aramızda bende Alex'i çok beyeniyorum ama efendi efendi seyrediyorum, Zarife'yle ağlaşınca bende ağlıyom.Bak Sofi, ismime yakışmıyor davranışların ayağını denk, bavulunuda tezelden al Üsküp'e yola çık, hayırlı kısmetlerin olur inşallah, bir daha ortalıklarda gözükme, ismimi kullanma...
NOT: Dizideki Sofi'yle isim benzerliği dışında, hiç bir benzerliğim yoktur:))

5 yorum:

Sem dedi ki...

Diziyi izlemiyorum ama Sofi ismini çok sevdiğimi belirtmeden geçemiyeceğim. Belki bir gün bu konuda bişeyler yazarım diye şimdilik nedeni konusunda suskun kalıyorum sevgili Sofi:))

Admin dedi ki...

ADASIN SOFININ OYNADIGI DIZIYI SEVEREK IZLIYORUZ, HATTA EN SEVDIGIMIZ DIZI DIYEBILIRIM.
INANKI BIR KERE DAHI SENIN ADIN OLDUGU AKLIMA GELMEDI SEN YAZANA KADAR. BU DEMEKTIRKI SENINLE UZAKTAN YAKINDAN HIC BIR ILGISI YOKTUR OLAMAZ:)) CANIM SEVGILER...

sofi dedi ki...

Sem, merakla bekliyorum! beni öykü yazmaya itiyorsun galiba deneyeceğim:)Sevgileeer...

sofi dedi ki...

Hatice'cim, kızcağız rolünü oynuyor ama bu tip kadınları sevmem birde ismimi koymuşlar bozuldum valla.Sana, çocuklara selamlar, sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Sen söylediğinden beri her karşılaştığımda izlemeye çalışıyorum ama iki aileyle çakıştıklarından tekrarını izliyorum sayılır..Konuşmalara ise tek kelimeyle bitiyorum.