2 Mayıs 2008 Cuma

Son Şafak

Bu gece son şafak, bu gece son karavanan, bu gece asker arkadaşlarınla uyuyacağın son gecen, geçmez, bitmez diyordun bitti işte, yüreğin kıpır kıpırdır, karmakarışıktır ruhun, sabah doğan güneşle yeni bir yaşama başlıyacaksın, bir burukluk, elinde yıllarca anlatacağın anılar, nizamiye kapısından şaşkın çıkacaksın, seni orda karşılamayı, sarılıp boynuna alnından öpmeyi çok isterdim, bilki gecelerdir bende uyuyamıyorum...

Elindeki tüfeğinle mangana komuta eden canım askerim ve tüm askerlerimiz tek dileğim sağ salim yuvalarınıza dönmenizdir, hepinizle gurur duyuyorum, vatan sizlere emanettir...


15 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ahh canim Sofim bak bitti iste, kavusuyorsun askerine artik :)) ne kadar mutlu oldum senin adina anlatamam Sofim, insallah en kisa zamanda yaninda olacak askerin :))

Allah tum askerlerini ailelerine, sevenlerine kavustursun en kisa zamanda insallah...

Canim Sofim gozun aydin olsun tekrar :)) Kucak dolusu sevgiler gonderiyorum sana :))

etki alanı dedi ki...

Ben ağlıyorum Sofim,
Yazın beni çok etkiledi...
Gözün aydın..Darısı bizlere inşallah...
Kocaman kucaklıyorum seni...
TüTü

Sem dedi ki...

Soficiğim ne kadar güzel bir haber. Bir an önce kavuşmanın dileğiyle sevgiler.

Admin dedi ki...

GOZUN AYDIN CANIM SOFIM,
ALLAH BUTUN ASKERLERIMIZE SAG SALIM DONMEYI NASIP ETSIN, MAYIS SONUNDA RAHMETLI AGBIMIN OGLU ASKERE GIDIYOR, TAMDA ENDISELERIMIN OLDUGU BIR DONEMDE BU YAZI YARAMA PARMAK BASTI.
SAGLIKLI VE MUTLU HAFTASONLARI DILERIM SANA VE SEVDIKLERINE, SEVGILERIMLE...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Gözünüz aydın,
Ve tüm yol bekleyen annelere hayırlı kavuşmalar
Sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Kavuştun mu oğluna sofi'ciğim..
TüTü

sofi dedi ki...

Moonsunım, Tütüm, Sem, Hatice, Yaşamın Kıyısında, duygularımı paylaştığınız için binlerce teşekkür, Allah size de hayırlı kavuşmalar göstersin, gurur ve sevinç bir arada ama tüm askercikler yüreğimde Allah hepsini ana babalarına bağışlasın.

Benim oğulu arkadaşları alıp tatile götürdüler, dinlensin, bi kendine gelsin diye ancak bir hafta sonra görücem ama dahada erkek olmuş sesini duydum.

Hepiniz sevgiyle kalın, ayrılıklarınız mutlu kavuşmalarla son bulsun...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok şükür sağlıkla kavuştun mu askerine. Allah ayırmasın bir daha. Gözün aydın arkadaşım. Darısı benim başıma. İki kere hasretim var yaşanacak ve iki kere kavuşma anım var mutluluktan kalbimi durduracak. Şimdi senin adına çok çok mutluyum.

Sevgiler...

sofi dedi ki...

İncegülüm ben birini hallettim, bir kaç sene sonra ikincisinde sıra, darısı senin başına, hayırlısıyla, sağ salim inşallah...
Şimdi, iş, eş derdi başlayacak, hep dua ediyorum, benimkilerede, tüm çocuklarada. Sevgiyle kal gülüm...

ulku dedi ki...

Sevgili Sofi,
Gözün aydın olsun. Sağlıkla mutlulukla oğluna kavuştun sayılır. Gerçekten bütün askerler sanki benim de oğlum. TV'de izlerken inan onlar için gözlerim yaşarıyor. Erkek çocuk annesi olmayanlar bu duyguyu bilemezler. Allah hepsinin yardımcısı olsun. Sağ salim ailelerine kavuştursun. Sevgiyle kal.

ulku dedi ki...

Sevgili Sofi,
Gözün aydın olsun. Sağlıkla mutlulukla oğluna kavuştun sayılır. Gerçekten bütün askerler sanki benim de oğlum. TV'de izlerken inan onlar için gözlerim yaşarıyor. Erkek çocuk annesi olmayanlar bu duyguyu bilemezler. Allah hepsinin yardımcısı olsun. Sağ salim ailelerine kavuştursun. Sevgiyle kal.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

yine o kadar güzel yazmışsın ki hissettiklerini tüylerim diken diken oldu. Artık gözün aydın demek düşer bize :)

Tijen dedi ki...

Artık geceleri rahat uyunacak değil mi Sofi? Gözün aydın!

Asortik Krep dedi ki...

Gözün aydın, askerin dönmüş..
Hala çalışmıyorsun değil mi..?

sofi dedi ki...

Sevgili Ülkü, Yonca, Tijen, Asortik
krepim, sağolun, Allah sizleride sevdiklerinize kavuştursun, kocamaaaan sevgiler...