5 Haziran 2008 Perşembe

Yine Bana Gurbet Düştü :(

Benim motorcu, küçük aşçım, 18 yaşında gurbete gitti, herşey o kadar hızlı geliştiki ben sadece Antalya- Belek yolunu motorla gidicem demesine takılı kalıp iki gün zırıl zırıl ağlayıp bu sabah 7. 30 uçağıyla hayırlısıyla gönderdik, sesini duydum, işlemleri yapılıp lojmanına gidiyordu.

Stajını Radisson Sas Bosphorus'ta yapmıştı iki sene üst üste, ordaki şefi ondan çok memnundu ve ekip olarak şu anda Türkiye'nin tek 7 yıldızlı oteli olan Rixos Otel Premıum, Belek'te olduklarını öğrenen oğlum, geliyim mi dedi onlarda gel bekliyoruz deyince paldır küldür bütün sağlık evrakları, diğer işlemleri halledip uçuverdi. Üniversite tercihlerini burda ben yapıcam, o kayıtlara kadar orda kalıcak, yüksek okulunu okuması için para biriktirmesi, kendini geliştirmesi, cv'sine yeni referanslar eklemesi gerekiyordu ama anne yüreği işte aklım, yüreğim hep onla, durmadan dua ediyorum iyi insanlarla karşılaşsın, Allah kazadan beladan korusun diye, yüreciğim onunla şimdi, ağır bir iş kolu, daha önce parmağının ucundan bir parça götürmüştü, sebzeleri jülyen doğrarken :)

İşte, sizinle dertleşeyim dedim, bu arada bana da Belek yolları gözükür bakarsınız, şimdiden özledim, çünkü o benim en iyi arkadaşım...

6 yorum:

etki alanı dedi ki...

Seni o kadar iyi anlıyorum ki Sofi... Aynı çatı altında kalmamıza rağmen,biraz gecikse deli oluyorum..Ona belli ediyor muyum? Tabiki hayır...Ama bu ana yüreği,senin benim gibileri eritmeye yetiyor...
Bence sen en yakın zamanda oraya gidersin.Yaz olduğu için ve leyleği havada gördüğün için...
Allah kavuştursun...
TüTü

sofi dedi ki...

Tütüm, onlar bizim hayat arkadaşlarımız, beni ne kadar iyi anlıyorsun biliyormusun sağol, Allah'a emanet olsun yavrularımız hep iyi haberlerini alalım, bizim meslek zor be Tütüm, analık...

çağrıp duruyor zaten, bir leyleğe atlayıp uçasım var valla :)

ulku dedi ki...

Sofi'ciğim, ne güzel haberler alıyoruz senden. Askerin geri döndü, efendim halanı görüp geldin. Derken iki oğlunla beraber, hayat onlara neler hazırlıyor acaba diye merakla beklerken: Evet önce küçük oğlun uçtu gitti mutlu bir nedenle uzaklara. Onun hasreti ile doluyken ister misin bir hayırlı iş haberi de askerin için gelsin? Ama o burada kalsın. Ah, ana yüreciğim benim. Evet , dünyanın en zor mesleği analık. Katılıyorum. Her zaman güzel haberlerini bekliyoruz.

sofi dedi ki...

Ülkücüm, askerim endişelendiriyor beni zaten, korkak,ürkek bir halde döndü o eski sosyal,canavar gibi hali yok,umarım düzelir, hani askere gidince değişir diyorlar ya inanmazdım ama değişmiş. Belkide bu anlamda küçüğümün gittiği iyi oldu onunla daha yakından ilgilenip motive edicemki yeniden başlayabilsin, inşallah birbirimizin hepgüzel haberlerini paylaşırız, sevgiyle, sağlıkla kal...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ah Sofi ah, uçmaya başlayan,bizim için yavru kendileri için çok büyük yavruları yanında tutmak çok zor. İyi bir nedenle ve çok güzel imkanlarla gitmesi seni biraz olsun rahatlatmıştır umarım.
Leylek buna kısmetmiş demek, en yakında gider görür hasret giderirsin inşallah.
Sevgiyle huzurla kalmanı dilerim.

sofi dedi ki...

Sevgili Nur, ne garip onlar büyüdüklerini söyleselerde bizim için hep çocuğumuz olarak kalacaklar ama insanın kendi bedeninden ölene kadar sürecek bir dostluğu dünyaya getirmesi ne büyük mucize!
Leylek kanatlarını açmış bekliyor, kısmet. Kocamaan sevgiler gönderiyorum sana...