8 Eylül 2008 Pazartesi

Başlık Bulamadım :)

Vallahi bloğumu çok özledim,dostlarımı, sohbetleri,tüm paylaştıklarımı ama gel görki bu ara jet hızıyla yaşamaya başladım, aşçının okul kaydı evrak topla, hadi ehliyetle ilgili yasalar değişiyormuş 2009 da, aşçıya A2 yetmezmiş gibi birde B alalım hadi evrak koştur, bu arada babam ben doğduğum toprakları görcem demezmi haydi annemle ona pasaport çıkar, Yunanistan vizesi için uğraş, otel ara, babacım tam 56 sene sonra doğduğu, büyüdüğü evi görecek, mahallesini, yaşayan komşularını, annem köklerinin geldiği Gümilcineyi, babam İskeçe'yi, halamda bu gruba dahil, hatta İngiltere'den bayrama gelecek kardeşimde gidiyor, benle küçük erkek kardeşim arkalarından bakıp durcaz , ben çocukluğumda babanemin anlattıklarıyla yetinicem artık.. Yani çok kıskandım:)

Tabii şimdi iki erkekim başımda , ne çamaşırım , ne ütüm, ne yemek derdim bitiyor koştur Sofi:)Fakat bu ara bir sürü kitap okudum, ben de elime aldımmı bırakamam, motor gibi okuyom, Boleyn Kızı, bu ara çok satanlar listesinde, sürükleyici, dil, uslup ve konu güzeldi, arkasından Kuran'ın Şifreleri, Hassas Ruhlar Terazisi ( beğenmedim ) meşhuuur Secret ve daha dün bitirdiğim ama hiç bitirmek istemediğim İzmir Büyücüleri, Yaa ben bu kitabı çok sevdim, kadın dünyasıydı , farklı bir zaman da yaşanmış insan öyküleriyle örülü, eline aldınmı bırakamayacağın bir kitap mmm beynimde leziz bir tat bıraktı...

Sonracıma, İsmekte kurs kayıtları başlamış tabiki ben neden eksik kalayım, ordada steple,hat'a yazılmayı düşünüyorum ki yıllardır hep Hat beni çekmiştir nedense, bir boyumun ölçüsünü alıyım. Bu arada şimdi de Murathan Mungan'ın Kadından Kentlerine başlıycam, artık arkasından ne gelir bilmem, ne ka hamaratım peh peh...

Sevgili Gızgardaşım, Munişim, Nur, Tütü, Mavianne, Melek,Çingene Kelebek, yorumları inanılmaz duygulanarak okudum, iyiki varsınız ve sizi çok seviyorum.

9 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevgili Sofi; biz nerelerde diye merak ederken sen tam gaz devam ediyormuşsun kaldığın yerden hayatına..Kendi bloğumdan önce seninkine baktım yokluğunda, uzun zamandır tanıyor olduğum arkadaşımdan haber alamıyormuşum hissine kapıldım yeni yazı görmediğimde..Neyse, buradasın artık.
Bu arada step konusunda nacizane önerim; step 30 yaş üstü için uygun bir spor değil.Diz eklemlerinde ciddi ve geri dönüşümü zor ya da mümkünsüz sakatlıklar bırakabiliyor.Step yapanlarda menüsküs sakatlanmaları işten bile değil.
Sevgimle..
Gülen Tezer Üstün
www.gulentezer.blogspot.com

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Baba, anne, hala resimlerini çok sevmiştim :) ne güzel yine bir arada köklerinin ait olduğu topraklara gidecekler.Umarım sen de dahil olursun bu sevimli guruba.
İyi yollar diliyorum size.(senin de gitmeni istiyorum, git ve bizim için senin gözünden güzel fotoğraflarla geri dön)
Gülen Tezer üstün
www.gulentezer.blogspot.com

Yaşamın Kıyısında dedi ki...

Hoşgeldin ve teşekkür ederim.
Yaşama sığdırmaya çalıştığımız alışkanlıklarımız zaman zaman dar geliyor değilmi?
Yine de bloğunda haraket görmek iyi geldi.
Sevgiler ve oğluşlarınla beraber mutluluklar.

Yonca dedi ki...

hoşgeldin sofi'cim. Hızlı bir özet yapmışsın. artık bundan sonra daha sık okuruz haberlerini herhalde

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sofi nerelerdesin? Her şey yolunda mı ??

Admin dedi ki...

Canim Sofim
ben anladim ki zaten yine bir seyler icin kosturuyorsun.:))
Kimbilir belki bir gun sende gider gorursun atalarinin dogdugu topraklari.
Canim Gizgardasim ben tesaduf eseri is buldum ve basladim, cokta memnunum simdilik, tek sikayetim cok yeniyim biraz hamlikta var tabii yorulup geliyorum eve, internetede fazla vakit ayiramiyorum.
sanirim yakinda alisir ve normale donerim.
Canim Sofim
simdilik seni cok opuyorum, saglik ve mutluluklar dilerim sana ve sevdiklerine canim...

meleginmarifetleri dedi ki...

Sofim keşke sende gidip görseydin atalarının topraklarını oraralı ben çok merak ediyorum doğrusu sende takıl peşlerine bence bırakma onları.
Maşallah pek çok kitap okumuşsun ben de öyle elime alınca hemen bitirsem ah ahhh:)
öpüyorum seni canım hoşçakal.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevgili Sofi, umarım yokluğun aileyle birlikte o geziye çıkmış olmandır?İyi misin?
Sevgimle..

MoonSun dedi ki...

Sofim ben de seni cok ama cok ozledim, yazilarini da cok ozledim :)
Sofim yakinda istnabul'a geleceim, kismetse insallah gorusecegiz seninle :) hem daha Hatice Ablam icinde sana kocaman sarilip opecegim :)
Kocaman sevgiler gonderiyorum sana, ogullarinla doya doya vakit gecir :) Eger sen de babanlarla gidersen bol bol fotograf isterim :)