14 Ekim 2007 Pazar

BİR BAYRAMDA BÖYLE GEÇTİ!

Bu leziz tadı paylaşmam lazımdı! Askerim Malatya'dan çeşit çeşit kaysı getirmiş ama bu muska şeklinde incecik sarılmış pestilin içindeki fıstık ezmesi muhteşem bir tat. Ben ilk defa gördüm ve tattım bundan sonra ki m Malatya'ya gider artık yapışırım muskaaa diye (ismini bilmiyorum) ,ben gidip gelip yedim artık kilolar ne olur bilmem! Canım ülkem benim ne tatlar saklı sende...
Bayrama gelince harala gürele çok çabuk bitti. Bayram kış getirdi İstanbul'a, bir yağmur bir yağmur ki ben çok severim , nedense bana hep huzur vermiştir. Evimde olmanın keyfini çıkardım ve tam havasıdır diyerek kurufasulyede pişirdim Aşçı tam not verdi, kocaman bir aferin aldım, oysa iş dönüşlerinde akşam herşeyi jet hızıyla yapmak lezzetten çok şey götürüyor bunu biliyorum.
Dün akşam askerimin yanına pufa oturdum sabırla benimle ilgilenmesini bekliyorum , beklentim blog'u güzelleştirsin.Yeni bir çehre verdi ama sanki yazılar küçük oldu,ben zaten yakını iyi göremiyorum, demek ki yine yanına çökmem lazım.Yanında otururken garip bir duygu hissettim, yıllar önce masada oturmuş Türkçe'yi, Matematik'i , Fen'i ben ona öğretip gayet dominant bir karakter sergilerken bir baktım ki yerler değişmiş ben onun ağzının içine bakıp, sözlerine kulak verir olmuşum.Yer değiştirmişiz, yaşlanmak bumudur acep?
Bir Bayram da böyle bitti daha güzellerine hep birlikte,yarın iş var.Beni artık emekli etseleeer,Valla daha güzel kurufasulyeler pişiricem söz veriyorum.

1 yorum:

Tijen dedi ki...

Evet çok ufak olmuş yazılar Sofi, bilgisayarın içine giriyordum neredeyse ya yine de okuyamadım. Çok teşekkürler yorumun için. Ben de buradan sevgiler gönderiyorum.