10 Ekim 2007 Çarşamba

EVE DÖNÜŞ

Yarın ALLAH'ın izniyle askerim geliyor, 10 gün birlikteyiz. İçimde buruk bir sevinç var. İki gündür elim kolum dolu taşıyorum, onuda severdi, bunuda tatsın,şundanda pişireyim, odasını bu akşam toplıycam. Biraz evvel gelinimiz aradı ''abla ne sever? bende yapıyım'' ne güzel bir şey aile olmak, dayanışma içinde olmak, birbirini anlamak. Biliyorum ki o en çok İstanbul'u özledi. Tabii bu arada kardeşiyle kavga etmeyi! beni cıyak cıyak bağrıtmayı! sonra ikisi canciğer kuzu sarması sen neden karışıyorsun demeyi! yüksek sesle müzik dinlemeyi ve gıymatlısı bilgisayarı ve arkadaşlarını.

Hepimiz için güzel bir bayram diliyorum, sevdiklerimizle, mutlulukla daha nicelerine...

4 yorum:

serinmavi dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum.Selamlar....

Asortik Krep dedi ki...

Askerine ve size iyi bayramlar..
Fethiye' den sevgi ve saygı ile :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Oy ben kıyamam ona. Allah teskeresini alıp temelli gelişlerine sevinmeyi de nasip etsin. Ne sever ki biz de yapıp gönderseydik. İyi bayramlar dilerim.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

iyi bayramlar ve gözün aydın. Oğlunla kavuşmuşsunuzdur. Gelene kadar gelişinin heyecanı; geldiği andan itibaren dönüşe geri sayımın burukluğu. Ama sayılı gün çabuk geçer. Hayırlı teskereler