5 Mart 2008 Çarşamba

Gündüzler Yetmedi :)

Dün yine Nesime'mle yıldız parkında yürüyüşteydim aha birde ne görelim, Yıldız Porselen Fabrikasına yakın bir düzlükte jimnastik aletleri koymuş belediye, yani büyüklere park yapmış :) Kaçarmı tek tek aletleri denedik acayip keyifli, bel, kol, göbek, basen çalıştıran aletler ve çift kişilik tasarlanmış, çocuklar gibi hem güldük halimize, hemde hepsini denemekten geri kalmadık, eee sadece yürümek olurmu artık aletli jimnastikte yapıyoruz.
Akşam, Şükran'la İKSV'nin açılış kokteylindeydik, Taksim Emek sinemasında, ardından Amarikalı bir gurubun jazz konserini dinledik, insanları pek sarmamış olcaktıki konserin son anlarında çektiğim bu resimdede görüldüğü gibi salon yarı yarıya boşalmıştı, ses düzeni iyi değildi ama baterist çok başarılydı, eee gece yeni başlamıştı, Şükran'ın ablası bir ilaç firmasında çalışıyordu ve iş arkadaşlarıyla Taksimde minik bir bar kapatmışlardı, içlerinde amatör müzik yapanlar vardı ve sahne alacaklardı, gitmezmiyiz...
Caz üzerine bizden sıcacık, hemde içinden geldiği gibi katılabileceğin parçalar tam bir müzik ziyafetiydi, içten samimi insanlar. Arada bir kalkıp oynadık bile ( iyiki sabah aletli jimnastik çalışmışım ön hazırlık oldu ). Ama gece böyle bitermi, hadi dedik Sütlüce'ye işkembe çorbası içip, uykuluk yemeye, motorcumla, Şükranın eşi Nadir beyde geldi, ılık havada Haliç sanki boğaz gibi ışıl ışıl çorbalarımızı içerken ekrandanda Fener'in son dakikalarını izliyoruz nefesimizi tutup dualar edip, Allah'ım bu güzel geceyi zaferle sonlandır dedim, beni kırmaz Tanrım, attık golü be gece 2 sokaklar, araba ve korna sesiyle doldu.

YAA seviyorum bu şehri ben ya, uyumaz, uyutmaz, eşik öşük yolları, manyak trafiği, herçeşit insanıyla, tüm çirkinlikleri ve güzellikleri bağrında toplayışıyla bir bilgedir İstanbul...

6 yorum:

Sem dedi ki...

Ha ha, ben ordan geçerken aletleri kullananlar sizler miydiniz yoksa? Gayret ve enerjiniz için kutluyorum sizi ama öyle bir defalığına kalmasın, önümüz bahar, yaz; bir rutin oluşturun ve düzenli bir şekilde yapın. Biz çalışanlar sadece hayal edebiliyoruz onu, unutmayın:))

Şehir hakkında söylediklerin ne kadar doğru, ama seviyoruz işte:)) Gecenin o şekilde bitmesi hepimizi sevindirdi be ya:)) Sevgiler

sofi dedi ki...

Sem, çalışanlar hiç aklımdan çıkarmı sanıyorsun, ben istediğim saatte kalkarken, günlük programımı canımın istediği gibi yaparken ve dolaştığım her yerde, bu güzel havalarda nelerden mahrum kaldıklarını bilmiyormuyum, 2ay oldu işi bırakalı sanki acısını çıkartmak istercesine kaçırdıklarımı yaşamak istiyorum. kapatılmışlık ve bloke edilmeye, zamanımın boşuna harcanmasına artık tahammül bile gösteremiyorum.
O gördüğün bendim, en güzelide beli çalıştıran alet, bir sağ bir sol ve baktığım herşeye herkes için bakıyorum ve inanılmaz kıymetini biliyorum bu anların, kucak dolusu sevgiler...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

parklara o aletleri koymuş olmaları hoşuma gidiyor. ülkemizde de insanlar spora teşvik ediliyor artık :)

Asortik Krep dedi ki...

Bu şehrin başka sevenleri yurdun başka bir tarafında bu yazdıklarından oturup o şehri özler diye hiç düşündün mü sen..? Aşk olsun :(
Hele Annesinin doğumgününde ve onu çok özlemişken..

sofi dedi ki...

Asortikçim kıyamam sana be üzüldüm şimdi hemde sana özenirken:(

Admin dedi ki...

CANIM BENIM NE GUZEL GEZMISIN, SEFAN OLSUN, HAVALARDA IYI GIDIYOR ORADA TABII, BURADA HALA KAR FIRTINA TIPI YAWS, COCUK COLUK ISYANLARDAYIZ, SOYLE BIR GUNES YUZUNE HASRET GALDIK TEE GIZGARDASIM BENIM.
CANIM SENINDE HAVAN HEP BAHAR OLSUN, ( BEN BAHARLARI COK SEVERIMDE).
SANA SAGLIKLI VE MUTLU BIR HAFTASONU DILERIM, SEVGILERIMLE...